Fira Medi Ambient 2016

L’IES Manacor ja prepara una nova edició de la FIRA de MEDI AMBIENT, amb el títol ”ECOALIMENTACIÓ”, els dies 5 i 6 de maig.

04_25 medi ambientSota la supervisió de diferents departaments, la fira s’organitzarà en diferents estands on a cadascun d’ells, es mostrarà informació i experiències diverses, on l’alumnat serà el responsable de fer-ne l’explicació.

A més, JORNADA DE PORTES OBERTES dia 5 de maig de 18:00 a 20:00 h, es podrà:

• VISITAR LA FIRA
  • A les 19:00 h conferència: “BENEFICIS DE LA DIETA MEDITERRÀNIA” a càrrec de professionals de l’hospital de Son Espases (programa PREDIMED), que duen a terme un estudi sobre la importància de la dieta mediterrània per a la reducció de malalties cardiovasculars.
  • DEGUSTACIÓ DE TAPES SALUDABLES a preus econòmics.
experienciesLes experiències que es duran a terme:
  • Reduïm residus
  • Aliments km 0
  • Producte local i ecològic
  • Comerç Just
  • Aliments transgènics
  • Saps el que menges?
  • Piràmide alimentària
  • Importància dels colors a l’alimentació
  • L’Hort ecològic de l’IES MANACOR
  • Mostra: eines del camp
  • Ho sabem tot sobre el sucre?

Díptic Fira Medi Ambient 2016

Organitza: Comissió Medi Ambient IES Manacor
Col·laboren: APIMA de l’IES Manacor, S’altra Senalla (Manacor), Amics de la Terra, VSG Justícia alimentària global, APAEMA, Me ecològic, Vaca mallorquina, Forn saludable, Sa Mesura, alumna de 2n batxillerat Mª Antónia Nadal (cartell de la Fira), Joan Bibiloni (disc Les Tres Taronges: cançó Nyam-Nyam).