Fira Medi Ambient 2015

Ja preparam a l’IES Manacor la FIRA de MEDI AMBIENT, aquesta edició sobre el ”MÓN VEGETAL”.

Sota la suprevió dels departaments de ciències naturals, física i química, departament d’orientació i diferents departaments de cicles formatius.

La fira s’organitzarà en diferents estands on a cadascun d’ells, es mostraran experiències i racons de plantes i l’alumnat serà el responsable de fer-ne l’explicació.

medi_ambient_2015Algunes de les experiències que es duran a terme en aquesta edició són les següents:

1. Racons de plantes aromàtiques, medicinals, tòxiques per a l’home, de zones àrides i ornamentals.
2. Falta de nutrients a les plantes.
3. Taller d’olis essencials.
4. Observació de capil·laritat.
5. Geotropisme (gravitropisme)
6. Fototropisme.
7. Vegetació protectora
8. Reproducció vegetal, …
Comptarem també amb una xerrada de Miquel Andreu (apicultor) dia 13 maig -11 h, per conscienciar sobre l’importància de les abelles en la pol·linització i en el desenvolupament de la vida.

Organitza: Comissió medi ambient IES Manacor
Col·laboren: APIMA de l’IES Manacor, Vivers Llabrés, Miquel Andreu i alumna de 1r batxillerat Mª Antónia Nadal (cartell de la Fira)