Fira de FP 2015

FIRA DE FORMACIÓ PROFESSIONA A L’IES MANACOR.

Els dies 27 i 28 de maig es durà a terme en el nostre centre la Fira d’FP que aquest any tendrà un caire comarcal, ja que s’ha comptat amb la col·laboració dels ajuntaments de Manacor, Son Servera, Sant Llorenç des Cardassar, Artà, Campos, Felanitx, Porreres i Santanyí.

firafp2015

Cada institut d’aquestes localitats oferirà als visitants el ventall de l’oferta formativa que es du a terme al seu centre i, així, el futur alumnat tendrà a l’abast tota la informació necessària a l’hora de prendre una decisió.

La fira romandrà oberta dia 27 (de 9:30 a 13:30 i de 17 a 20:30) i dia 28 (de 9:30 a 13:30)

Cal remarcar que els pares dels futurs alumnes que estiguin interessats a rebre informació de primera mà podran assistir l’horabaixa de dia 27, ja que es durà a terme la jornada de portes obertes en la qual els professors de les diferents famílies professionals atendran a tothom que ho requereixi.

També volem destacar la conferència ” Importància d’una educació pública i de qualitat a FP” a càrrec del prestigiós xef Andreu Genesta de l’Hotel Predi Son Jaumell, guardonat amb una estrella Michelin i un sol de la guia Repsol.

Finalment, al llarg de l’horabaixa de dia 27 els alumnes de Cuina i Gastronomia de l’IES Puig de sa Font oferiran una degustació de tapes a tots els assistents.

Us hi esperam!!!!!!!