Finalista a FONIX 2017

Enguany ha estat convocat el “9è. Concurs d’Anglès Interescolar de les Illes Balears” (THE FONIX 2017), al qual ha participat el nostre centre IES MANACOrR (com feim habitualment). El concurs està organitzat per International House Palma, el Instituto de Idiomas de Ibiza i per la Cambridge University Press.

Participants IES Manacor a FONIX 2017

La participació en el concurs és totalment gratuïta i es finança exclusivament amb les aportacions dels organitzadors, patrocinadors i col·laboradors. El concurs compta amb el suport de la Direcció General de Formació Professional i Formació del Professorat del Govern de les Illes Balears.

El concurs és una iniciativa que pretén complementar els plans de millora de la llengua anglesa als centres educatius balears i s’organitza amb la finalitat d’estimular i motivar l’aprenentatge d’aquest idioma, atesa la seva importància a la societat actual.

FASES DEL CONCURS:

Els enunciats de les proves són preparats per un equip pedagògic de reconegut prestigi i consisteixen en una sèrie d’exercicis dins dels àmbits del vocabulari, comprensió lectora i expressió escrita, plantejats de forma distesa i dins d‘un ambient de col·laboració, al llarg de tres fases:

• FASE LOCAL: Prova a dins dels mateixos centres educatius.
  • FASE TERRITORIAL: Prova amb els representants escollits pels centres, agrupats per illes.
  • FASE FINAL: Prova final absoluta amb els guanyadors de cada illa i que es realitzarà a cada illa.

Dissabte 18 de març els alumnes finalistes de cada curs d’ESO i BATXILLERAT (un per nivell) acompanyats d’una professora d’anglès del centre van fer la prova de la fase territorial a Palma.

Els alumnes finalistes han estat:

1r ESO Aina Santandreu Sureda

2n ESO Roser Oliver Salom

3r ESO Júlia Margenats Duran

4t ESO Joan Sansó Pericas

1r BATXILLERAT Caterina Rodríguez   Bergas

2n BATXILLERAT Laura Moñino Fuster

Dissabte 29 d’ abril de 2017, a les 12 hores es va realitzar la Prova Fase Final Absoluta a la qual hi va anar la nostra alumna de 2n d’ESO Roser Oliver Salom

Un divendres de finals de maig o principis de juny de 2017, a les 17 hores tindrà lloc la cerimònia de lliurament de diplomes i premis a l’indret que s’anunciarà prèviament.

Per als concursants finalistes i guanyadors i per als centres amb concursants a la prova final, s’establirà un sistema de premis

MOLTA SORT Roser Oliver !