Festa Graduació 2015

El dia 12 de juny vàrem celebrar la festa de graduació dels alumnes de 4t de ESO, cicles, mòduls i 2n de batxillerat que acabaven una etapa important de la seva formació acadèmica.

Festa Graduació 2015. Assitents

Presentació de l'acte

Presentació de l’acte

Ens reunirem al centre: familiars, amics, companys, professors i tots els que volien passar una estona agradable per acomiadar als alumnes que es graduaven.

L’IES decorat per a l’ocasió, projecció audiovisual amb fotos dels alumnes, que feien somriure i evocar moments viscuts durant aquests anys… en definitiva, tot preparat per gaudir d’una nit inoblidable.

La festa va ser presentada per Marga Capò i LLuc Martí (alumnes de 2º de batxillerat), els qui ( amb un to emotiu i alhora desenfadat) van fer un repàs per anècdotes i situacions viscudes durant quatre, cinc o més anys a l’institut.

Lliurament de diplomes

Doi Story

Espectacle de dansa. Bel Vives

El director, Miquel Amengual (ajudat per Almudena Pérez, 2n de batxillerat) va fer el lliurament dels diplomes. Destacar la participació dels alumnes que ens van emocionar i sorprendre als assistents amb balls ( Bel Vives, 4t d’ESO), dedicatòries i agraïments als professors (alumnes de 4t i 2n de batxillerat) i, com a cloenda, la divertida representació teatral Doi Story ( Marisa Reyes i CIA.).

L’acte va concloure amb un sopar al pati del centre. Tots desitgem el millor per a aquests alumnes que han acabat i, alhora, comencen una nova etapa de les seves vides.

Veure més fotografies