Experimenta 2019

GAUDEIX AMB L’EXPERIMENTA, LA FIRA DE LA CIÈNCIA DE L’IES MANACOR

El dimecres 20 de febrer de 17.00 a 20.00h la fira estarà oberta al públic en general

poster experimenta-19L’IES Manacor ja ho té tot preparat per l’Experimenta 2019, que es celebra enguany per tretzè any consecutiu al nostre municipi. Durant tres dies l’institut d’educació secundària es converteix en un centre d’experimentació, on es viu la ciència d’una manera molt especial. Alumnes d’ESO i de batxillerat es transformen en professors, explicant i realitzant una sèrie d’experiments científics que prèviament han treballat als laboratoris en les assignatures de Física i Química, Biologia i Geologia, Matemàtiques i Tecnologia. Sota la supervisió del professorat es duen a terme un conjunt de pràctiques de laboratori interessants, curioses i sorprenents, que ens ajuden a comprendre millor la realitat que ens envolta.

Aquesta fira de la ciència que l’IES Manacor duu endavant any darrera any és pionera a la nostra comarca, la més visitada i la que té major participació. Tots els alumnes del centre, l’alumnat de diferents escoles de primària i de secundària de Manacor, Vilafranca, Campos, Palma, Son Servera i d’intercanvi amb Alemanya, els familiars i amics dels alumnes i el públic en general, tendran l’oportunitat de gaudir de la ciència d’una manera diferent i divertida.

Alumnes des de cinquè de primària fins a segon de batxillerat i cicles formatius visitaran l’Experimenta els dies 20, 21 i 22 de febrer, durant l’horari lectiu. El dimecres dia 20, de les 17 h a les 20 h, l’institut estarà obert per tal de rebre la visita del públic en general, en una jornada de portes obertes. Hi estau tots convidats.