Experimenta 2016

DISFRUTA AMB L’EXPERIMENTA, LA FIRA DE LA CIÈNCIA DE L’IES MANACOR

El dimecres 17 de febrer de sis a vuit de l’horabaixa la fira estarà oberta al públic en general

02_10 experimentaL’IES Manacor ja ho té tot a punt per l’Experimenta 2016, que es celebra enguany per desè any consecutiu al nostre municipi. Durant tres dies l’institut d’educació secundària es converteix en un centre d’experimentació, on és viu la ciència d’una manera molt especial. Alumnes d’ESO i de batxillerat es transformen en professors, explicant i realitzant una sèrie d’experiments científics que prèviament han treballat als laboratoris en les assignatures de Física, Química, Ciències Naturals, Matemàtiques i Tecnologia. Sota la supervisió del professorat es duen a terme un conjunt de pràctiques de laboratori interessants, curioses i sorprenents, que ens ajuden a comprendre millor la realitat que ens envolta.

Aquesta fira de ciència que l’IES Manacor duu endavant any darrera any és pionera a la nostra comarca, la més visitada i la que té major participació. Tots els alumnes del centre, l’alumnat de diferents escoles de primària i de secundària de Manacor i Son Macià, els familiars i amics dels alumnes i el públic en general, tendran l’oportunitat de disfrutar de la ciència d’una manera diferent i divertida.

Alumnes des de sisè de primària fins segon de batxillerat i cicles formatius visitaran l’Experimenta els dies 16, 17 i 18 de febrer, durant l’horari lectiu. El dimecres dia 17, de les 18 h a les 20 h, l’institut estarà obert per tal de rebre la visita del públic en general, en una jornada de portes obertes.

Hi estau tots convidats!!