Erasmus+. Job Shadowing 2019/2020

L’objectiu d’aquesta convocatòria és oferir als professors de formació professional del centre, l’oportunitat de realitzar unes estades formatives, anomenades Job Shadowing a l’estranger.

Les beques anomenades Job Shadowing, són estades per a l’aprenentatge a través de l’observació.

L’objectiu principal d’aquestes estades és conèixer com funciona el sistema educatiu a diferents centres de formació professional i cooperar amb èxit en projectes Erasmus + amb centres educatius i empreses de diferents països de la Unió Europea. A través de les experiències viscudes durant aquest període d’observació, s’agafaran idees i s’intercanviaran experiències amb altres professors, sobre metodologies, el sistema de FP en el país de destinació, estratègies, projectes, recursos,… Així mateix, aquest període ens ha de servir per fer-nos una idea de la zona on estaran els nostres alumnes i fer alguna visita a les possibles empreses on realitzaran les pràctiques, així com enfortir els llaços amb les persones que d’alguna seran les persones de contacte més proper dels nostres alumnes una vegada siguin fora.