Erasmus+. Convocatòria 2018/2019

Des de l’IES Manacor seguim apostant per la internacionalització del nostre alumnat, oferint als nostres alumnes de Formació Professional, la possibilitat de realitzar part o la totalitat de les seves pràctiques formatives a l’estranger.

Com a Centre referència dels estudis de Formació Professional de la Comarca de Llevant, hem de ser conscients de la realitat del món laboral actual i adaptar-nos als canvis que s’hi donen. En aquest sentit, les empreses exigeixen cada cop més, treballadors no només formats en coneixement, sinó que cada cop es valoren més aspectes com la flexibilitat, capacitat d’adaptació, idiomes, capacitat per treballar en un entorn multicultural, resolució de problemes,…un grapat de capacitats que obtindran, sens dubte a través d’una experiència Erasmus.

És per això que aquest any, des del nostre Centre es convoquen un total de 24 beques Erasmus, repartides entre alumnat de Cicle Mitjà, Cicle Superior i professorat, que els portarà a aprendre i viure experiències úniques a països com Alemanya, Bèlgica, Itàlia o Portugal.