Erasmus+. 18 mobilitats d’alumnes. Curs 2016/2017

Aquest passat cap de setmana van començar les mobilitats de 13 alumnes de grau mitjà, que es van afegir als 3 alumnes de grau superior i altres dos de grau mitjà, que ja havien començat el seu període d’estada a l’estranger.

erasmus1

erasmus2

Així, enguany 18 alumnes fent les pràctiques arreu d’Europa. Els alumnes es reparteixen en els diferents cicles:

• 1 alumna de CFGM de gestió administrativa.
  • 4 alumnes de CFGM d’activitats comercials.
  • 4 alumnes de CFGM d’automoció.
  • 1 alumne de CFGM de carrosseria.
  • 4 alumnes de CFGM d’informàtica.
  • 1 alumne de CFGM d’electricitat.
  • 2 alumnes de CFGS d’automoció.
  • 1 alumne de CFGM d’informàtica.
erasmus3

erasmus4

Els alumnes estan repartits entre les pobalcions de Turku (Finlàndia), Rendsbur, Eutin i Kiel (Alemània), Cessena i Bolònia (Itàlia) i Malta. Concretament.

• 2 alumnes a Malta.
  • 1 alumne a Bolònia.
  • 4 alumnes a Cessena.
  • 2 alumnes a Kiel.
  • 5 alumnes a Eutin.
  • 3 alumnes a Rendsburg.
  • 1 alumne a Turku.

Des del centre hem creat un àlbum de flickr on els alumnes comparteixen les fotografies de les seves experiències durant aquestes activitats, aquí en teniu l’enllaç:

Vos convidam a tots a visitar el flickr i veure com s’ho passen els nostres Erasmus.