Bicicletada Solidària

Els dies 8 i 11 d’abril es varen realitzar dues bicicletades solidàries per a la ONG “Somos idea libre”.

bicicletada-4L’objectiu era organitzar una recaptació solidària pel menjador de l’escola de Kenia que gestiona aquesta ONG i també gaudir unes jornades lúdiques de conscienciació de l’ús de la bicicleta.

Vàrem comptar amb el suport de la policia local i el policia tutor.

El dia 8 hi varen anar l’alumnat de 1r i 2n d’ESO, 180 alumnes en total, i es va comptar amb l’ajuda del cicle físico-esportiu del Lledoner de Felanitx. L’alumnat de l’aula UEECO es va encarregar de col·locar l’avituallament i de fer les polseres vermelles per a tot l’alumnat que participava a les dues bicicletades.

bicicletada-3Dia 11 hi anaren els alumnes de 3r i 4t, 200 alumnes, amb el suport tècnic de l’alumnat de 2n d’FP bàsica d’automoció i el grau mitjà de mecànica.

Cada un dos dies hi va haver l’opció de fer la sortida a peu pels que tenien problemes per anar amb bicicleta. Varen fer un bocí de via verda.

L’aportació era voluntària, i la recaptació que es va aconseguir per la ONG “Somos idea libre” és de 895.64€.

bicicletada-1