SpainSkills 2022 Informàtica

2 Plates als SpainSkills per alumnes de l’IES Manacor.

Del 21 al 24 de març de 2022 es va celebrar la competició nacional SpainSkills 2022 al pavelló d’IFEMA de Madrid. Spainskills és una competició nacional de proves pràctiques on més de 450 alumnes de Formació Professional de totes les comunitats autònomes demostren els coneixements i destreses adquirits durant les classes als centres educatius i a l’empresa durant el seu període de FCT (Formació en Centre de Treball).

spainskills-4La delegació de les Illes Balears va estar formada per un total de 53 persones entre competidors, tutors, coordinadors, caps d’equip i representants de la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors. En total hi han participat 17 alumnes en representació de 10 centres de les Balears que imparteixen FP: 9 de Mallorca i 1 de Menorca.

spainskills-2Dos alumnes de l’IES Manacor, Adrián Cuevas de la Cruz en la categoria  d’Administració de Sistemas en Xarxa i David Christian Sansó en Desenvolupament Web, ambdós representant les Illes Balears varen aconseguir la medalla de plata als SpainSkills 2022.

Aquestes competicions tenen com a finalitat promocionar, potenciar i fer difusió de la formació professional, així com impulsar aquests estudis i difondre les bones pràctiques dels alumnes als centres educatius i a la societat en general.

Enhorabona als participants!

Enllaços d’interès: