2n Berenar Solidari

4 d'abril de 2017

2n Berenar Solidari

Els alumnes i professors de 2n d’ESO i Cicles de FP de Grau Superior de l‘IES Manacor foren els encarregats de dur el menjar del berenar solidari. Totes les famílies i professorat del centre estaren convidats a participar en els berenar solidari aportant coques, entrepans o allò que vulgueren compartir. Els alumnes van poder comprar el seu berenar per 1 euro. Tot allò que es va recaptar (xxx) fou destinat íntegrament a la campanya Mallorca amb Quios del Fons Mallorquí de Solidaritat i Cooperació.

A l’inici de l’acte es va fer una roda de premsa presentant la campanya d’ajuda als refugiats on col·laboren els instituts IES Manacor i IES Mossèn Alcover, juntament amb el Fons Mallorquí de Solidaritat i Cooperació. En aquesta roda de premsa s’explicaren les diferents actes solidaris i de conscienciació que es duran a terme durant aquest curs 2016/17: xerrades de sensibilització, berenars solidaris, projecció de documentals, disseny de samarreta i cartell solidaris, lectura de poemes, etc. També es van presentar els dissenys guanyadors de la camiseta solidària (Sara Nuñoz – 2n Batxilllerat, IES Mossèn Alcover) i del cartell (Núria Palma – 2n Batxillerat, IES Mossèn Alcover).

Al final de l’acte es va procedir a un ball per part dels alumnes de 1r d’ESO baix la música de la cançó “Obriu les portes” del grup Txarango.

Category :

Date : 25 abr 2017