4t Berenar Solidari

6 de Juny 2017

4t Berenar Solidari

Els alumnes i professors de 4t d’ESO i 1r de Batxiller de l‘IES Manacor foren els encarregats de dur el menjar del berenar solidari. Totes les famílies i professorat del centre estaren convidats a participar en els berenar solidari aportant coques, entrepans o allò que vulgueren compartir. Els alumnes van poder comprar el seu berenar per 1 euro. Tot allò que es va recaptar fou destinat íntegrament a la campanya Mallorca amb Quios del Fons Mallorquí de Solidaritat i Cooperació.

En paral·lel per tal de promocionar el berenar es va celebrar en el pati de l’IES Manacor un “Mannequin Challenge” baix el títol “Cultures i ètnies del món” on hi varen participar tots els grups d’ESO i alguns de Batxillerat i Cicles Formatius de FP.

Category :

Date : 08 jun 2017