Dia de la No Violència i la Pau

L’IES Manacor es suma a la proposta llançada des de l’associació ‘World Without Wars and Violence’ (Món sense guerres i sense violència). Dia 30 de gener, el dia que es celebra la No violència i pau els alumnes de l’IES Manacor varen sortir per mostrar-se en favor d’un món per la pau.

no violència 3 Els alumnes es varen organitzar per tal de fer dos símbols, el de la pau i la no violència, amb els seus cossos. Posar el cos i la intenció per mostrar-se en favor de la pau i la no violència és un compromís conjunt que ens obri un futur millor, un futur on la pau i l’amor siguin els que ens guiïn el camí.

no violència
no violència 2

Escoles d’arreu del món han respost a aquesta proposta, i així, gent separada per mars i oceans, rius i muntanyes han quedat units per sempre per un ideal de pau i no violència, per un món millor.

La organització Un Mundo sin Guerras ha publicat les fotografies dels nostres alumnes juntament amb la de molts altres centres que compartiren aquesta iniciativa. Veure més