Dia de la dona científica

Dia 11 de febrer del 2021, és el dia que se celebra el Dia de la Dona i la Nina Científica.

xerrada dona i ciència

Per poder-ho celebrar, el departament de biologia i geologia ha convidat a fer una xerrada virtual a la científica Andrea Costa , membre del grup de recerca de nutrigenòmica i obesitat (NUO) de la Universitat de les Illes Balears.

En aquesta xerrada, ens ha explicat la seva carrera professional però també el seu caire més personal a partir de les seves experiències com a científica.

D’aquesta manera, Andrea Costa ha permès visibilitzar que hi ha dones fent ciència .

Els alumnes que han pogut escoltar aquesta xerrada virtual han estat alumnes de 4rt ESO en la matèria de cultura científica, però també alumnes de 1r de batxillerat i 2n de batxillerat que estan cursant biologia.