Desafio Junio. ESIC 2017. CFGS Màrqueting i Publicitat

Participació en el Desafío Junior ESIC 2017

El concurs constava en la creació d’un Projecte d’Empresa dividit en tres fases:

A- Creació de la idea de negoci, logo i identitat corporativa.
B- Anàlisi de mercat, productes i competència.
C- Anàlisi financer, de recursos humans i viabilitat del projecte.

desafio junior2
desafio junior3

Els alumnes varen formar 3 grups per participar:

• Manacorinas: Amb es seu projecte “Bark App”, una aplicació per als mòbils que aglutina o junta a tos els amants del cans.
  • Sa Roqueta: Amb una capsa nomenada “Perhom” al estil Birchbox però amb productes tipis de Mallorca.
  • Business team Balear: Amb el seu projecte “Krazy Coffee” una cafeteria diferent amb els seus Krazy Moments i els noms originals pels cafès. Un descafeïnat és un “Sin Prisas” i un expresso un “Un Despertar”.

Vàrem tenir la sort que un dels grups participants, Business team Balear va guanyar a Balears i els dies 9 i 10 de Maig van anar a participar a la final de Madrid.
La experiència  va ser extraordinària, malgrat no guanyàssim.

El nostre grup, Manacorines, va realitzar una idea de projecte que es basa amb al món dels cans, donant suport als amos per que així puguin trobar els serveis o productes que necessiten per les seves mascotes.

La nostra experiència amb es concurs ESIC ( Business & Marketing School ) de Madrid, ha estat un bon aprenentatge tant acadèmicament i personalment ja que hem pogut adquirir el conceptes après a classe i dur-lo a terme amb el concurs, a més, de viure aquesta experiència amb es companys de classe.

Amb l’ajuda del professors i la participació del concurs va néixer Bark App, un projecte de negoci fet amb molta il·lusió.

– Manacorines

El nostre grup es va presentar al Desafio Junior de l’ESIC, l’idea empresarial que vàrem presentar consisteix d’un servei online que oferia el repartiment de capses que contenia a dins productes típics mallorquins, amb el detall de que rebien productes sorpreses, triats aleatòriament per nosaltres, és a dir, l’empresa, i els clientes no sabien quin productes rebrien.

La nostra experiència es pot resumir amb molta feina i esforç, tot i que hi vàrem dedicar molt de temps ens ha ajudat a ampliar els nostres coneixements i posar-los en practica.

Hem après tot el recorregut que s’ha de dur a terme a l’hora de la creació d’una empresa, entenent totes les seves avantatges i desavantatges que suposa, formar-nos inconscientment per un futur.

Gràcies a l’ajuda dels professors, ens ha resultat més fàcil aconseguir l’objectiu d’acabar el projecte i ens han donat les eines suficients per utilitzar-les, no només ara, sinó a futur també.

Aquest treball ens ha unit com a grup. Som bastant diferents una de l’altre, no obstant hem aconseguit la majoria de vegades posar-nos d’acord. Hem tingut les nostres diferències però al final vàrem aconseguir unir-nos i acabar el treball de la millor manera possible.

En conclusió, podem afirmar des del grup Sa Roqueta que ha estat una experiència enriquidora que ens ha deixat un bon gust de boca.

– Irene Martínez Ferrer. Maria Magdalena Perelló Julià. Antonia Porras Núñez

desafio junior1

Components del grup Bussiness team Balear

desafio junior5

Presentació davant el jurat del seu projecte “Krazy Coffee”

desafio junior6

En aquestes capses donaven crespells pel públic assistent a la presentació del projecte.

Desafio Junior!!!!

Arribarem a sa final!

Business Team Balear, va arribar a la gran final, des Desafio Junior, celebrada a Madrid el passat 10 de maig, organitzada per la ESIC (Una de les universitats més prestigioses en el sector del màrqueting) Un concurs de emprendimient empresarial i màrqueting.

No cada dia s’aconsegueix posicionar-se entre els 30 estudiants finalistes on participaven uns 2500 estudiants en tota Espanya.

La final va ser molt renyida, ja que totes eren grans idees, i fins i tot el jurat va tenir la gran dificultat d’escollir als 3 guanyadors. Desgraciadament no vam poder finalitzar entre els tres primers. Encara que ens portem la gran experiència d’haver participat en un concurs d’aquesta altura.

Krazy Coffee és un nou concepte de cafeteria que es diferencia per oferir una experiència diferent a tot el conegut fins a el momento, jugant amb el concepte dels Krazy moments. Aquests es defineixen per moments aleatoris que trenquen amb la rutina amb la intenció de crear riure en els nostres clients, així per tant generant endorfina d’hores. Tambe jugam amb sa experiència de compra cambiant es noms des nostres productes, per exemple: un café es un “Despertar” i un descafeïnat “sin prisas” Una idea excel·lent, amb una gran viabilitat i una gran credibilitat d’èxit.

Nosaltres som com a peces d’un puzle i el desafio junior ens ha brindat l’oportunitat d’ajuntar-nos i crear aquest gran equip. Durant tot el procés hem crescut molt com a estudiants i persones. No ha estat res fàcil, tot el contrari. Moltes hores dedicades a aquest projecte que al final es van veure compensades.

Donem les gràcies a tots els que han recolzat i confiat amb aquesta aventura empresarial especialment als nostres professors i, també a la ESIC per donar-nos l’oportunitat de concursar i arribar a la final a un concurs d’aquesta categoria.

– Business Team Balear compost per Esther Gomila, Ismael Artigues, Daniel Rueda i Joan Anguita.
WEB del Concurs