Conveni col·laboració Viso St.Angela-IES Manacor

L’IES MANACOR SIGNA UN CONVENI DE COL·LABORACIÓ AMB L’ESCOLA PROFESSIONAL VISO ST. – ANGELA VZW DE BÈLGICA PER L’INTERCANVI D’ESTUDIANTS.

erasmus01El nostre institut ha arribat a un acord de col·laboració amb l’escola professional belga Viso St. Angela per l’intercanvi d’estudiants a través del programa Erasmus+.

Viso és una població propera a Genk situada molt a prop de la frontera amb Holanda i Alemanya, amb una escola professional d’aproximadament 2000 alumnes.

A partir del curs 2017-2018 rebrem i enviarem estudiants del nostre centre, desitjant que sigui un destí satisfactori per a totes les parts.

A continuació trobareu el link a la plana web del centre, pels que vulguin saber més sobre aquesta escola:

A la fotografia apareixen els dos responsables del programa Erasmus+ de l’escola belga, Marc Janssen i Luc Van Doninck a la visita que ens feren el 10 de gener.

Miquel Bennasar i Bernat Vidal.

Coordinadors del programa Erasmus de l’IES Manacor.