Concurs Natura en Acció 2021

La Comissió de Mediambient , en la col·laboració amb els departaments de català, castellà ,llengües estrangeres i biologia, ha posat en marxa el CONCURS NATURA en ACCIÓ 2021 amb el nom de VIDEONOTÍCIES.

Els alumnes han d’elaborar una vídeonotícia de màxim 1-1,5 minuts per transmetre una problemàtica medioambiental que té lloc a les Illes Balears i quina solució real es pot dur a terme.

La data màxima d’entrega és dia 24 de febrer.

Pot participar-hi grups màxims de 3 alumnes, PERÒ SEMPRE COMPLINT LES RESTRICCIONS COVID POSADES PEL GOVERN DE LES ILLES BALEARS. Si aquestes restriccions no es duen a terme, no es valorarà el treball .

L’objectiu és adonar-se dels problemes medioambientals que hi ha al voltant nostre i quines mesures correctives es podrien fer per minvar els seus efectes.

concurs videonotícies