Concurs microrelats

AMB MOTIU DEL 25 DE NOVEMBRE, DIA INTERNACIONAL PER A L’ELIMINACIÓ DE LA VIOLÈNCIA CONTRA LES DONES, ELS DEPARTAMENTS DE LLENGÜES CONVOQUEN UN CONCURS DE MICRORELATS CONTRA LA VIOLÈNCIA MASCLISTA
Bases del concurs:
  • Els microrelats contra la violència masclista han de ser creacions relacionades amb la lluita contra la violència de gènere, amb una extensió màxima de 200 paraules (sense tenir en compte el títol) i s’han de presentar amb lletra Arial 12. Màxim dues composicions per persona.
  • Es valorarà l’originalitat dels missatges, el possible impacte que poden tenir i el correcte tractament del tema de la violència masclista.
  • Data d’entrega: Fins al 13 de novembre. Els alumnes els entregaran a qualsevol professor dels departaments de llengües. El text ha d’estar firmat amb pseudònim i la corresponent plica.
  • Premis: L’entrega de premis s’efectuarà dia 24/11/2020 a la biblioteca als seleccionats. Els guanyadors rebran una camiseta i material escolar. Se’ls avisarà amb antelació. Tres premis per als alumnes d’ESO i tres per als de Batxillerat.