Club Recerca de Feina

Una desena de joves d’ESO, batxillerat i cicles formatius de l’IES Manacor varen presentar dia 28 de juliol el projecte que han dut a terme per tal d’intentar entrar en el món laboral. 10_02 recerca_feina

Es tracta del ‘Club de Recerca de feina’, una idea que sortí dels mateixos alumnes i que ha contat amb el suport de Serveis Socials de l’Ajuntament de Manacor, de l’APIMA i de ‘La Caixa’.

La idea dels joves ha estat cercar feina atenent a les seves capacitats, virtuts i motivacions. L’experiència ha desembocat en la realització de vídeo-currículums que s’han fet amb l’ajuda de professionals.

Els alumnes han dedicat el mes de juliol a aquest projecte, que començà amb unes dinàmiques dutes a terme per Serveis Socials on s’explicà als joves com establir contacte amb el mercat laboral.

La presentació pública va fer-se al a l’Espai na Camel·la. Els joves explicaren el projecte i  mostratren els vídeo-currículums que han realitzat supervisats per una productora audiovisual.

A l’acte hi han assistit familiars i empresaris de Manacor interessats en el projecte i el caràcter emprenedor dels alumnes.

També hi han estat presents el batle de Manacor, Miquel Oliver, el regidor d’Educació, Sebastià Llodrà, i la regidora d’Economia i Promoció, Amanda Fernández. Tots tres han destacat la vàlua i les capacitats dels joves i els han felicitat per la iniciativa. Des de Serveis Socials es pretén ara que el projecte tengui continuïtat i que es pugui ampliar a altres centres educatius de Manacor.