Neteja Cala Varques

El darrer dimarts 23 de Maig els alumnes de Tercer d’ESO participaren al projecte de la Comunitat Europea Let’s Clean Europe, organitzat des de el grup de Mediambiental de l’institut.

La Conselleria va posar els dos busos, 3 monitores de l’empresa GRAM, guants, bosses de fems i va obsequiar als alumnes amb una gorra. L’ajuntament de Manacor posteriorment va recollir el fems.

Varen recollir un total de 54,3 kg de fems ( plàstic, cartó, ferralla i vidre) sobre tot al camí, gràcies a la bona voluntat de molts alumnes que es ficaven dins les mates del camí per a trobar fems,,, i vaja si en trobaven!!!!!!. A la platja recolliren el micro-plàstic que és el més perjudicial pels animals marins, en total 19 kg recollits a la platja.

Després gaudiren de la platja i de la mar prenent un bany a Cala Varques.

Una excursió perfecte i encoratjadora!!!!!.