I CERTAMEN “BOOKFACE: una portada i tu”

CartellBookfacev1

I CERTAMEN “BOOKFACE: una portada i tu”

IES MANACOR

Els objectius són potenciar la creativitat artística i fomentar les visites a la Biblioteca com a espai de lectura i estudi.

Aquest certamen es regirà per les bases següents:

1. Hi pot participar TOT l’alumnat del centre, en grups de 3 o 4 persones.

Es podran presentar un màxim de 2 “Bookface” per grup.

1. Temàtica: Lliure.

Cada alumne podrà triar la portada que més li agradi i fer una foto en la qual aparegui una part del seu cos mimetitzada amb la portada d’un llibre. La Biblioteca del centre facilitarà una selecció d’obres, les cobertes de les quals es poden utilitzar per fer el “Bookface”.

1. Les fotografies que es presentin hauran de ser originals, creatives i inèdites.

Mides: 15×20

1. Les obres s’hauran de presentar dins un sobre tancat, signat amb un pseudònim i acompanyat de “plica” (un petit sobre on hi hagi, en el seu interior, el nom complet i el curs i a la part exterior, el pseudònim).

Els Bookface es poden lliurar fins dia 20 de març a la Biblioteca.

1. Els premis, donats per l’ APIMA, seran els següents:

(Segons els participants inscrits es repartiran 3 premis de major a menor quantitat, però si hi ha pocs participants es repartiran només 2 premis.)

• Diners en metàl.lic + un  val per material fotogràfic i papereria.

Segons la qualitat dels treballs presentats, es podrà concedir un accèssit o declarar desert el premi.

1. El jurat estarà format per professors del centre. El Jurat prendrà la decisió durant el mes d’abril.

Lliurament del premis: el dia de Sant Jordi, 23 d’abril.

1. Els treballs guanyadors quedaran exposats a la Biblioteca.
  2. El fet de participar suposa acceptar les bases i el veredicte del jurat.