Balear Skills 2021 a l’IES Manacor

Els dies 13 i 14 de maig es duran a terme a l’IES Manacor les competicions dels BalearSkills en les dues modalitats de la família professional d’Informàtica: Disseny Web i Administració de Xarxes.

SANSO_GALO_DAVID_CHRISTIANEls alumnes David Christian Sansó Galo del cicle formatiu de grau superior Desenvolupament d’Aplicacions Web i Adrian Cuevas De la Cruz del cicle de grau superior d’Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa seran els representants de l’IES Manacor en aquesta competició.

Al llarg de les diferents fases i proves de la competició els alumnes hauran de posar en pràctica tots els coneixements adquirits al llarg del cicle formatiu, i aplicar les capacitats professionals en l’anàlisi, disseny i implementació de productes i infraestructures informàtiques a partir d’un supòsit o situació real.

Els participants seran avaluats per un Jurat Professional format per diferents experts del sector de la Informàtica i de les noves tecnologies.

La competició es durà a terme a l’Aula Magna de l’IES Manacor durant el dijous 13 (de 8.00 h a 20.00 h) i el divendres 14 de maig (de 9:00 a 12:30 h).

La competició estarà oberta al públic amb aforament limitat.

ADRIÁN_CUEVAS DE LA_CRUZEls BalearSkills és una competició autonòmica on participen alumnes dels diferents centres educatius de Formació Professional de les Illes Balears. Els guanyadors de cada modalitat seran els representants balears a la competició nacional SpainSkills que es celebrarà el desembre de 2021 a Madrid.

Des de l’IES Manacor volem agrair tota la col·laboració rebuda per part dels diferents patrocinadors de l’esdeveniment i empreses FCT col·laboradores (Soluciones Corporativas IP SL, DonDominio, Conecta Balear, GSBIT – Associació Balear de Software, Internet i Noves Tecnologies-, ASBAPRIN – Associació Balear de Professors d’Informàtica-, Beep Manacor, PcBox Manacor, ClickEnNet, Limit Tecnologies, 3Digits) i desitjar molta sort als nostres alumnes participants.

Web de la DGFP sobre els BalearSkill