Aula exterior

El centre ha habilitat una aula exterior al pàrquing del professorat. Així disposam d’un espai agradable i segur per a treballar.

L’alumnat de l’aula UEECO aprofita l’aula exterior com a una oportunitat d’aprenentatge i de fer visibles les seves capacitats a més de sentir-se part de la comunitat educativa.

Ofereix el sevei de muntar l’aula exterior amb cadires, pissarra, retoladors, borrador… Tot preparat i desinfectat

L’alumnat d’ordinària estalvia temps i aprofita la sessió. Nosaltres treballam les unitats de mesura de forma manipulativa, ens ubicam a l’espai, treballam la numeració, llegim i entenem els vostres emails, organitzam les tasques per tenir-ho tot a punt quan arribeu, treballam en equip i, per damunt de tot, sentim que algú al centre està content i valora la nostra feina.

Moltes gràcies a tots els que ho fan possible.

aula exterior-1
aula exterior-2