Arbre de Nadal a l’IES

L’alumnat AAA juntament amb els alumnes de l’aula UEECO  ENNADALA el HALL .

arbre_nadal-4Enguany tot l’alumnat de primer i de segon d’ESO, així com l’alumnat de l’aula UEECO, a través del programa de convivència AAA han estat els encarregats i les encarregades de decorar l’arbre de Nadal que hi ha a l’entrada de l’institut.

Per a la seva decoració s’han fet boles en forma de mans que simbolitzen la unitat. S’han elaborat recobrint guants inflats amb pasta de paper i a continuació, s’han penjat targetes amb missatges nadalencs.

Finalment, s’ha construït de forma cooperativa un preciós arbre de mans amb els desitjos de tots i totes.

Ha estat una activitat gratificant perquè ha permès als participants conèixer-se més, gaudir en la producció de la manualitat i treballar en equip en un bon clima de convivència.