Apima

L’Associació de Pares i Mares d’Alumnes (APIMA) realitza diverses col·laboracions amb el centre.
  • Assumir el cost d’una bibliotecària tots els dies de la setmana.
  • Ajuda econòmica per a la realització de projectes als Departaments i Comissions del centre, com: premis dels concursos, taules picnic, taules ping pong, material pati actiu, material esportiu, material laboratori, Experimenta, robòtica, càmera fotogràfica, micròfons per sala Magna, Contacontes, tallers per Sant Jordi…
  • Aportació econòmica de 10 euros per alumne/a de 1r ESO que forma part del programa del Pla de reutilització de llibres.
  • Préstecs de llibres de lectura obligatòria a la biblioteca.
  • Modernització del mobiliari de la biblioteca.
  • Representació de les famílies dins el Consell Escolar.
  • Altres necessitats puntuals del centre

Entre tots el nostre Institut serà de cada dia millor i més participatiu per a les famílies.

Quota anual per FAMÍLIA

• La quota anual per família és de 27 €.
    • Es paga conjuntament amb la matrícula.
    • Fer-se soci durant el curs: fer una transferència al número de compte
      ES52 2100 7082 6213 0062 9686 de 27 € amb el nom de l’alumne/a com a referència.

Formes de contacte

Reunions Junta directiva

La Junta Directiva es reuneix cada dos mesos.

Assemblea general

A principi de curs se celebra l'Assemblea general per a tots els socis i sòcies.

Difusió de les activitats

Les diferentes col.laboracions es publiquen a la pàgina web i a les xarxes del centre (Instagram i Facebook). També s'informa per al grup de difusió de WhatsApp de l'Apima.