Anuari 2013-2014

Aquí teniu l’anuari del curs 2013-14: més de cent pàgines de fotografies que expliquen el dia a dia a l’institut. Si les mirau amb atenció, veureu quina cara tenim totes les persones que formam l’IES MANACOR. A través d’aquestes imatges podreu conèixer els alumnes i els seus tutors, els professors agrupats per departaments o comissions, el personal no docent i també les activitats més vistoses que hem duit a terme al llarg de l’any.

Ens agradaria, però, que féssiu una lectura més àmplia d’aquest anuari (tot i que és cert que de lletres per llegir n’hi ha ben poques!). Hi veureu un institut que creix, no només en espai sinó també com a projecte; un institut que ens permet créixer a nosaltres i formar-nos, perquè a part d’oferir una àmplia oferta educativa (que abasta estudis d’ESO, Batxillerat, Formació Professional i PQPI) també intentam ajudar al creixement personal dels nostres alumnes. Fixau-vos com gaudim de les instal·lacions, i com les utilitzam de manera oberta i adaptada a l’aprenentatge. Fixau-vos també en els alumnes: en la cara de satisfacció que mostren a les fotos de l’Experimenta, de les activitats extraescolars, de les aules taller, dels viatges,… No perdeu detall, perquè a l’anuari queda plasmat el bon ambient que vivim cada dia a les aules.

Després d’aquesta lectura global, però, convé fer-ne una de més detallada: localitzau-vos a l’anuari, o localitzau-hi els vostres fills i amics, i veureu com allò més important de tot som les persones que formam aquesta gran família que és l’IES MANACOR.

Amb aquest esperit, us convidam a mirar i remirar aquest anuari d’enguany!

NOTA D’AGRAÏMENT

Des d’aquí volem aprofitar per agrair de tot cor la col·laboració sincera i contant de l’APIMA. Gràcies a ells hem pogut comprar el primer exemplar d’aquest anuari per la biblioteca del centre, que estarà a la vostra disposició a partir del dia 14 de juliol.

FORMATS DE L’ANUARI

Ni l’IES Manacor ni cap persona relacionada amb la creació de l’anuari rep cap benefici ni un.