Adscripció i Admissió Batxillerat. Curs 22/23

Procés Escolarització
Procés d’adscripció

Presentació de sol·licituds: del 31 de març al 6 d’abril.

1r Batxillerat: Participa al procés d’adscripció l’alumnat de 4t d’ESO de l’IES Porreres i del CC Sant Francesc d’Assís de Manacor.

Procés d’admissió

Presentació de sol·licituds: del 23 al 29 de juny

Participa al procés d’admissió l’alumnat de qualsevol centre NO adscrit que es vulgui matricular a qualsevol curs d’ESO o Batxillerat al nostre centre.

*L’alumnat que ja està matriculat a l’IES Manacor (a qualsevol ensenyament) ja té reserva interna de matrícula, per tant, no ha de participar ni en el procés d’adscripció ni en el d’admissió.

Calendari d’Escolarització ESO i Batxillerat. Curs 22/23

Calendari_proces_22-23_cat

Informació Conselleria

Informació de la Conselleria d’Educació, damunt les passes a realitzar pel procés d’escolarització que enguany es farà de forma telemàtica.

Veure pàgina

Procés Escolarització

Pàgina web del Govern de les Illes Balears amb tota la informació damunt els diferents processos d’escolarització.

Veure pàgina

Correu del centre

Si teniu algun dubte o necessitau ajuda podeu contactar amb nosaltres mitjançant el correu: iesmanacor@educaib.eu