Matrícula i Admissió Cicles Formatius i FPB. Curs 21/22

Instruccions Matrícula Nouvinguts
INSTRUCCIONS DE MATRÍCULA PER A L’ALUMNAT QUE HA OBTINGUT RESERVA DE PLAÇA A LA LLISTA DEFINITIVA D’ADMESOS DEL PROCÉS D’ADMISSIÓ FP 21-22

MATRÍCULA TELEMÀTICA: 20,21 i 22 DE JULIOL

La matrícula es realitzarà mitjançant el Gestib o de l’enllaç rebut dia 20 de juliol al correu electrònic.

Llistes Admissió Definitives FP
Les persones que NO han obtingut cap plaça en les llistes definitives, estaran disponibles a la llista d’espera de la seva 1a opció i a la vegada poden tornar a participar voluntàriament en la 2a fase de l’1 al 7 de setembre.

Llista definitiva de FP Bàsica.

Llista definitiva de CF Grau Mitjà.

Llista definitiva de CF Grau Superior.

Llista 2a opcions de CF Grau Mitjà.

Llista 2a opcions de CF Grau Superior.

Llistes Admissió Definitives FP Dual

Llista definitiva de CF Grau Mitjà Carrosseria (Dual).

Llista definitiva de CF Grau Superior Sistemes Electrotècnics i Automatitzats (Dual).

Llistes d'Espera FP

Llista d’espera de FP Bàsica.

Llista d’espera de CF Grau Mitjà.

Llista d’espera de CF Grau Superior.

Llistes d'Espera FP Dual

Llista d’espera de CF Grau Superior Sistemes Electrotècnics i Automatitzats (Dual).

Instruccions Matrícula Interna
INSTRUCCIONS DE COM HEU DE FER LA MATRÍCULA INTERNA PER EL CURS 2021-2022.

1. Alumnes que han de continuar fent el cicle en el que actualment estan matriculats i no han d’anar a la convocatòria de Juliol heu de seguir les instruccions de matrícula interna detallades a continuació. Termini matrícula interna: De dia 29 de Juny a dia 5 de Juliol.

2. Alumnes que han d’anar a la convocatòria de Juliol han d’esperar a tenir les notes de Juliol per saber si tendran reserva de plaça o no. Aquests alumnes no podeu fer la matrícula interna ara.

2.1. Si al butlletí de Juliol veis a les observacions que no teniu reserva de plaça, tampoc podreu fer aquest procés de matrícula interna. Haureu de tornar a fer el procés d’admissió de dia 1 a dia 7 de setembre. La informació la trobareu a la web de l’IES Manacor.

2.2. La resta d’alumnes de la convocatòria de Juliol poden seguir aquestes instruccions però han d’esperar a fer el procés de matrícula interna una vegada tinguin les notes. Termini matrícula interna: De dia 10 de Juliol a dia 15 de Juliol.

Si a la sol·licitud els indica que han d’aportar documentació al centre, aquesta s’haurà d’enviar escanejada o fotografiada al correu admissiofp@iesmanacor.cat

Si la persona interessada en realitzar la sol·licitud d’admissió no disposa de DNI o NIE, pot personar-se dins el termini establert, acompanyada dels pares o tutors si és menor d’edat, mitjançant cita prèvia al 971-551489

Tota la informació damunt l’admissió a Cicles Formatius
Calendari  d’Escolarització Cicles formatius. Curs 21/22