Matrícula i Admissió Cicles Formatius i FPB. Curs 21/22

Calendari Escolarització Cicles Formatius. Curs 2021/2022

Instruccions Matrícula Setembre
INSTRUCCIONS DE MATRÍCULA PER A L’ALUMNAT QUE HA OBTINGUT RESERVA DE PLAÇA (2a FASE) A LA LLISTA DEFINITIVA D’ADMESOS DEL PROCÉS D’ADMISSIÓ FP 21-22

MATRÍCULA TELEMÀTICA: 22 i 23 de SETEMBRE

La matrícula es realitzarà mitjançant el Gestib o de l’enllaç rebut dia 22 de setembre al correu electrònic.

Llistes d'Espera FP
Les persones que NO han obtingut cap plaça en les llistes definitives, estaran disponibles a la llista d’espera de la seva 1a opció i a la vegada poden tornar a participar voluntàriament en la 2a fase de l’1 al 7 de setembre.

Llista d’espera de FP Bàsica.

Llista d’espera de CF Grau Mitjà.

Llista d’espera de CF Grau Superior.

Llistes d'Espera FP Dual

Llista d’espera de CF Grau Superior Sistemes Electrotècnics i Automatitzats (Dual).

Instruccions Matrícula Interna
INSTRUCCIONS DE COM HEU DE FER LA MATRÍCULA INTERNA PER EL CURS 2021-2022.

1. Alumnes que han de continuar fent el cicle en el que actualment estan matriculats i no han d’anar a la convocatòria de Juliol heu de seguir les instruccions de matrícula interna detallades a continuació. Termini matrícula interna: De dia 29 de Juny a dia 5 de Juliol.

2. Alumnes que han d’anar a la convocatòria de Juliol han d’esperar a tenir les notes de Juliol per saber si tendran reserva de plaça o no. Aquests alumnes no podeu fer la matrícula interna ara.

2.1. Si al butlletí de Juliol veis a les observacions que no teniu reserva de plaça, tampoc podreu fer aquest procés de matrícula interna. Haureu de tornar a fer el procés d’admissió de dia 1 a dia 7 de setembre. La informació la trobareu a la web de l’IES Manacor.

2.2. La resta d’alumnes de la convocatòria de Juliol poden seguir aquestes instruccions però han d’esperar a fer el procés de matrícula interna una vegada tinguin les notes. Termini matrícula interna: De dia 10 de Juliol a dia 15 de Juliol.

Calendari  d’Escolarització Cicles formatius. Curs 21/22

CALENDARI ADMISSIÓ FP 21-22

Informació Conselleria

Informació de la Conselleria d’Educació, damunt les passes a realitzar per preparar el procés d’admissió a Cicles Formatius i Formació Professional Bàsica