Taula col·loqui FP Dual

Dimarts 19 de novembre al vespre, la Cambra de Comerç, DG Formació Professional i l’Ajuntament de Manacor organitzaren una taula col·loqui per tractar el tema de l’FP Dual: que és, avantatges, millores per dur a terme… Anava dirigida a les empreses, joves i famílies.

FP DualL’IES Manacor actualment ofereix dos cicles en modalitat Dual: CFGM Carrosseria, CFGS Sistemes Electritècnics i Automàtics.

Fou una trobada enriquidora on es pogueren observar els distints punts de vista i respondre a dubtes o inquietuds de les famílies, empresaris … assistents a la trobada.

Des d’aquí volem donar les gràcies a en Miquel Ferragut, tutor d’FP Dual de l’IES Manacor, a en Joan Barceló , alumne d’FP Dual de l’IES Manacor i a Bernat Vadell de l’empresa Elbsa,  tutor d’empresa que acull alumnes de Dual de l’IES Manacor, per haver participat a la taula.